INFORMACIONA PITANJA

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Kako da kupim proizvode?

Mi se primarno bavimo online i telefonskom prodajom, sve porudžbine koje primimo radnim danima do 13 časova isporučuju se naredni radni dan. Porudžbine koje primimo nakon 13 časova, praznicima i vikendom, šalju se prvi sledeći radni dan i isporuka je u tom slučaju 48-72 časa.

SMS/VIBER/DIRECT/INBOX poručivanje: Podrazumeva slanje SMS/VIBER/DIRECT/INBOX poruke preko mobilnog telefona, pri čemu poruka mora sadržati Ime, Prezime, Broj telefona, Adresu, Poštanski broj i Grad u koji se šalje poručeni proizvod. Takođe spomenite i šta želite da poručite.

Za koliko ću primiti svoju porudžbinu?

Vaše porudžbine obrađujemo radnim danima od 9-17 časova. Isporuka je uglavnom za 2-4 radna dana, zavisi od vremena slanja i preuzimanja paketa od strane kurirske službe.

Da li će moji proizvodi biti u jednom paketu?

Ukoliko je u pitanju manja količina proizvoda, oni će sigurno biti u jednom paketu. Ukoliko se radi o većoj porudžbini, moguće je da će biti spakovani u više paketa.

Da li mi je potreban lični trener i kako da počnem sa korišćenjem?

Suština Herbalife proizvoda se nalazi upravo u jednostavnosti korišćenja. Dovoljno je da zamenite dva obroka sa Herbalife šejkom i već ste na programu mršavljenja. Podrška nezavisnih distributera jeste važna, ali ne i presudna! Ukoliko se pridržavate jasnih smernica koje dobijate kupovinom bilo kog proizvoda, mršavljenje sa Herbalife jednostavno je kao 3-2-1. Konsultacije telefonom su besplatne za sve korisnike Herbalife proizvoda.

Herbalife ima fenomenalnu podršku za korisnike na svom YouTube kanalu!

Zašto bi proizvode poručio od Vas?

Brojne su prednost i beneficije za naše klijente! Ukoliko se odlučite za poručivanje kod nas, dobijate: istinite informacije, uputstvo za korišćenje u štampanom obliku, diskretnu podršku prilikom korišćenja proizvoda (mi vas ne pozivamo svaki dan, niti vas uslovljamo sa bilo čim), podršku putem interneta i savremenih medija za komunikaciju, VIP uslove koje uživaju članovi, brzu isporuku proizvoda, originalne proizvode …

Da li na tržištu Srbije postoje lažni Herbalife šejkovi?

Na tržištu Srbije za sada ne postoje falsifikovani Herbalife šejkovi, svaka priča o lažnim šejkovima je neosnovana i usmerena ka ličnoj promociji pojedinaca. Bez obzira da li ste šejk nabavili putem interneta ili kupili od nezavisnog distributera, šanse da ste kupili lažni šejk gotovo da ne postoje.

Kako da budem 100% siguran da je Herbalife šejk pravi?

Svaki originalni Herbalife šejk možete prepoznati po sledećem: na poklopcu postoji QR KOD koji možete očitati sa QR Droid aplikacijom na Vašem mobilnom telefonu. KOD koji iščitate nalazi se utisnut ispod sledećeg zaštitnog poklopca i možete ga pronaći nakon što fizički odlepite poklopac sa kutije. Sa donje strane kutije se nalazi jasno istaknut datum do kog možete koristiti proizvod.

Ko je uvoznik proizvoda i da li su proizvodi odobreni od Ministarstva Zdravlja?

Jedini uvoznik Herbalife proizvoda u Srbiji je MST International, Milutina Milankovića 11b, Novi Beograd. Ukoliko i dalje sumnjate u ispravnost svog proizvoda, isti možete odneti direktno u MST International kako bi ste utvrdili da li je validan i kada je preuzet u magacinu. Prilikom preuzimanja proizvoda u MST International radi se precizna evidencija o svakom preuzetom proizvodu. Evidencija o uvozu i odobrenju Herbalife proizvoda postoji i možete je pronaći na sajtu Ministarstva Zdravlja Republike Srbije.

Moja porudžba je stigla oštećena

Ukoliko se desi da Vam porudžbina stigne oštećena, morate odmah prijaviti oštećenje Dexpress kurirskoj službi ili nama na broj 069/3555-775, kako bi se uradio zapisnik. Nakon što se utvrde tačni uslovi oštećenja, bićete obeštećeni, odnosno dobićete novac ili nove proizvode.

Primio sam pogrešnu stvar

Ukoliko se desi da Vam stignu pogrešni proizvodi, nakon provere sa magacinom (postoji sistem video nadzora gde se sve beleži) poslaćemo Vam tražene proizvode sa nalogom za povrat proizvoda koje ste već dobili.

Šta da radim ako sam uneo netačnu adresu za isporuku?

Ukoliko ste uneli netačnu adresu za isporuku, možete nas pozvati i zahtevati promenu adrese za dostavu. Uvek proverite podatke o adresi pre slanja porudžbine, posebnu pažnju obratite na email i broj telefona.

Mogu li promeniti ili otkazati porudžbinu nakon što je pošaljem?

Svaka porudžbina može biti otkazana ili promenjena pre nego što je predamo na obradu magacinu, odnosno pre nego što Vam stigne potvrda od nas da je narudžbina završena.

Postoji znatna razlika u ceni između Vas i lokalnih distributera?

Sledi isečak sa zvaničnog Herbalife sajta za Srbiju, vezano za maloprodajne cene proizvoda:
Maloprodajna cena proizvoda u MST cenovniku je preporučena, ne obavezna! U Herbalife-u cenimo odnos koji naši Nezavisni Distributeri ostvaruju sa svojim kupcima. Zato kupcima preporučujemo da iskoriste prednosti znanja, podršku i pomoć svojih ličnih Distributera.  Iz tog razloga ne objavljujemo cenovnik na Internetu. Vaš Distributer će se dogovoriti sa vama o ceni izabranih proizvoda.

UKOLIKO IMATE PITANJA

KONTAKTIRAJTE NAS

    +381 69 3555 775

    Za sve informacije stojimo vam na raspolaganju radnim danima.

    Radno vreme 9-17h

    Ukoliko imate pitanja o proizvodima ili vam treba pomoć pri online poručivanju, kontaktirajte nas.